New Moon Cupcakes

Jag glömde lägga upp bilderna på min choklad som jag gjorde igår! Och nu är jag inte hemma och har ingen tillgång till bilderna... :P Men dom kommer läggas upp på söndag!

Förresten, har du sett/ska se New Moon på bio?
Om du är ett fan av dom vampyrerna så lär du garanterat gilla dessa cupcakes:



Det är inte jag som har bakat dom, men här kommer en beskrivning på vad som är i dom:

FORBIDDEN APPLE CUPCAKE
Choklad cupcakes med chokladkrämsfrosting.
Rött "socker", grön marsipan som blad och en liten chokladsticka som kvist.

NEW MOON CUPCAKE
Choklad cupcake med chokladkrämsfrosting.
Gul marsipan på månen och "molnen"/sträcken.

VAMPIRE BITE CUPCAKE

Vanilj cupcake med hallonfyllning och vaniljkrämsfrosting.
Bitmärkena är hallonsylt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0